Retur og bytte
Retur/bytte (Posten Bring)
Om du ønsker å returnere din bestilling, må dette gjøres inn 14 dager. * Produktet må være ubrukt, hangtags/prislapp skal være på i sin helhet samt utfylt returskjema (Se baksiden).
Brett plagget pent inn i den originale polyposen som plagget ble levert i.
Produkter som er tatt i synlig bruk og som returneres, vil ikke bli godkjent som retur og returneres tilbake til kunde uten å bli økonomisk refundert. Det gjelder f.eks. plagg med sminke flekker eller parfymelukt, røyklukt osv.
Når du returnerer en bestilling, må du betale kostnaden (49,-) for returen. Hvis noe returneres, ligger risikoen (i tilfelle tap eller skade i løpet av frakten) hos kunden. Vi anbefaler derfor at du alltid benytter frakt med sporing.
Vi behandler refusjoner fortløpende når returene er mottatt. Retur bekreftelse vil mottas på e-post. Hvis du har spørsmål, kan du kontakte oss på:
Kontakt@heest.no (Åpningstid er hverdager 09 -15)
For å utføre en retur gjør du følgende
-
Trykk på denne linken: https://retur.bring.no/?q=Hest1671
- Skriv inn returkoden: Hest1671
-
Skriv inn din adresse.
-
Skriv ditt ordrenr under referanse
-
Trykk så på Lag returetikett
-
Skriv den ut
Denne skal klistres på pakken som du sender til oss.
Returvaren leveres på nærmeste post-i-butikk eller postkontor. Den kan også legges i en rød offentlig postkasse dersom du får plass. Merk at returen leveres til Posten/Bring, IKKE Post Nord/MyPack.
Return/Exchange (DHL)
If you wish to return your order, this must be done within 14 days. The product must
be unused, with hangtags/price tags fully intact, and accompanied by a completed
return form (See reverse side). The garment should appear in a condition suitable for
resale. Please neatly fold the garment back into the original polybag in which it was
delivered.
When you return a product or order, you must pay the cost (49 NOK) for the return. If
anything is returned, the risk (in case of loss or damage during shipping) lies with the
customer. Therefore, we recommend that you always use tracked shipping.
Products that have been visibly used and are returned will not be accepted as
returns and will be sent back to the customer without being financially refunded. This
includes items with makeup stains, perfume smells, smoke smells, etc., as these
cannot be resold to other customers.
We process refunds promptly upon receiving the returns. A return confirmation will be
sent to your email. If you have any questions, please contact:
kontakt@heest.no (Business hours are weekdays 10.00 AM – 03.00 PM)
When returning a product to us, use the return label you got in your package and
deliver it on a DHL drop of point. If you haven ́t received a return label, please
contact us on e-mail.